Photoshoot Tempat Menarik Di Putrajaya

Dengan ukiran ukiran di dinding serta pokok pokok palma disekitarnya membuatkan kamu seperti berada di morocco. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini.

Masjid Wilayah Jln Duta Kualalumpur Beautiful Mosques Mosque

Untuk tujuan penggambaran kamu perlu membayar yuran masuk.

Photoshoot tempat menarik di putrajaya. Ya seperti yang kita tahu putrajaya adalah wilayah ketiga dan terkini persekutuan malaysia. Namun bukan berarti putrajaya tidak memiliki destinasi percutian yang menarik untuk menghabiskan waktu cuti anda dan keluarga. 6 tingkat 1 ioi city mall 62502 putrajaya.

27 tempat menarik di putrajaya untuk panduan anda bercuti bersama keluarga kesana kelak. Selamat bercuti ke putrajaya. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Taman wawasan terletak di sebelah utara pulau utama di presint 2 putrajaya berhampiran kementerian luar negeri. Senibina yang mengagumkan serta lighting yang cantik mampu melahirkan gambar yang memuaskan. Jangan lupa singgah di tempat tempat menarik putrajaya yang aku senaraikan di atas tau.

Tempat menarik di putrajaya akan membawa anda dan keluarga menikmati percutian yang menarik dan tentunya menyenangkan. Lihat destinasi terbaik beserta gambar lokasi dan harga tiket. Jemput juga baca artikel tempat menarik di semenyih selangor dan tempat menarik di kuala selangor.

Taman saujana hijau presint 11 putrajaya. Disarankan untuk mula photoshoot pada awal pagi kerana terdapat pelbagai lokasi yang cantik di sini iaitu sepanjang laluan dari istana kehakiman sehinggalah ke masjid besi ini. Gigih kitorang datang ke presint 2 putrajaya malam hari semata mata nak photoshoot hari raya dekat sana tau.

Tapi memang berbaloi sebab gambar gambar yang kitorang ambil semua cantik. 23 tempat menarik di putrajaya 2020 popular. Dataran putrajaya merupakan salah satu dataran modern yang ada di malaysia.

Ada lagi taman taman dan tempat menarik lain yang. Itulah dia 18 tempat menarik di putrajaya yang ingin kami kongsikan kepada anda untuk hari ini. Terletak di presint 1 putrajaya dekat taman botani putrajaya astaka morocco sesuai untuk gambar ala ala arabic kerana seni binanya yang berasaskan seni bina morocco.

Tempat Menarik Di Terengganu Tempat Lumpur Tahu

Pin On Photoshoot Locations

Pin Op Places I D Like To Go

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

12 Putrajaya Botanical Garden Lokalocal

Astaka Morocco Putrajaya Kuala Lumpur Malaysia Travelstyle

Canopy Bridge Putrajaya Botanical Garden Botanical Gardens

Masjid Al Akbar Akan Sediakan 3 000 Nasi Bungkus Gratis Tiap Hari

Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Or Masjid Besi Or Iron Mosque In

Visit The Perdana Botanical Garden In Kuala Lumpur Botanical

Batu Caves And The Rainbow Stairs Travel In Our Eyes Malaysia

Masjid Negara Malaysia Di Kuala Lumpur Lumpur Mesjid Putrajaya

Taman Botani Putrajaya Beautiful Jogging Tracks Lake Park

Ratu Rening Residency Batang Kali Resident Villa Batang Kali

Matsu Photoshoot Taman Saujana Hijau Presint 11 Putrajaya

From Ratu Anandita Selain Arsitektur Nya Yg Unik Konsep

27 Tempat Menarik Di Putrajaya Terbaru 2020 Senarai Destinasi

Travel Couple At The Petronas Towers In Kuala Lumpur Malaysia

Putrajaya Botanical Garden Foto Taman Botani Putrajaya Tripadvisor


LihatTutupKomentar