Tempat Picnic Di Putrajaya

Kitorang picnic ni around satu ke dua macam tu lah panas tengahari terik jugak tapi kitorang ambil tempat redup dan tepi tasik putrajaya tu ada lah angin sepoi sepoi. Taman botani putraja ini merupakan satu tempat menarik di putrajaya yang sesuai untuk anda bersantai bersama keluarga melihat keindahan pokok pokok dan bunga secara lebih deka t.

96 Tempat Wisata Di Jogja Pilihan Terpopuler Terbaru Dan Paling

Picnic birthday party taman saujana hijau putrajaya.

Tempat picnic di putrajaya. Beriadah di taman rekreasi air wetland putrajaya. Taman botani kan besar actually aku pun taktahu besar mana tapi aku tahu besar. Satu lagi tempat yang boleh anda beriadah adalah taman botani putrajaya.

Masakan yang ada pun beragam mulai dari khas melayu thailand india arab china dan western. Seriously takde plan pun nak ke sini. Salah satu spot untuk berburu kuliner adalah foodcourt di samping masjid putra.

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Dah alang2 tu kan menyelam smbl minum air. Org belajar aku cari jodoh pulak.

Sejak pusat pentadbiran kerajaan persekutuan negara ini dibina pada 1995 putrajaya menjadi salah satu destinasi pelancongan di kuala lumpur. 1 jambatan seri wawasan putrajaya memiliki beberapa lapan buah jambatan berbeza. 2 taman rekreasi air wetland.

Rindu kawan lama bila lah sume ada masa nk jumpa lepak2 ni. Aku terfikir macam nak menyedut udara segar somewhere. Bagi anda yang meminati botani atau tumbuh tumbuhan inilah peluang untuk anda mendekati begitu banyak spesis yang dipelihara dalam taman etnobotani.

Di tempat ku berjumpa jodoh. Gigih la bangun jam 5 00 pagi sediakan semua ni since our picnic plannya nak start pada jam 8 00 pagi. 34 tempat makan menarik di kuala lumpur apa apa pun kenalah rajin berjalan jalan cari makan untuk meneroka kedai kedai yang masih tersorok dari radar ni memang tak rugi mencuba.

Cumanya bila bangun pagi je. Takut kalau lambat nanti tempat takde pulak kan. Selain dipenuhi dengan bangunan termasuklah pejabat perdana menteri banyak tarikan menarik serta tempat berkelah di putrajaya yang dibuka kepada orang ramai.

Aku cadang nak datang awal kat sini pada jam 7 00 pagi untuk cari tempat. 23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Tempat wisata di putrajaya.

Korang buat apa je minggu ni. This expansive park with themed gardens and sweeping views is a popular place for running and cycling. Rindu kenangan kt uniten.

Jangan terkejut sebenarnya ada banyak lagi tempat makan menarik di putrajaya lain yang tak sempat kami senaraikan dalam artikel ini. Kuliner saat ber wisata di putrajaya sendiri tidak jauh berbeda dengan wilayah malaysia lainnya. Banyak kedai makanan yang bisa sobat jumpai.

Kepada sesiapa yang ingin merancang bercuti ataupun melawat putrajaya taman rekriasi. Picnic di taman botani putrajaya assalamualaikum. Seperti taman wetland di sini anda juga boleh berjoging berkelah menaiki basikal dan tram.

Best friend since 2005 and still counting. This weekend aku dengan syai merayap ke taman saujana hijau di putrajaya.

Wisata Kuala Lumpur Taman Botani Perdana Botani Kuala Lumpur

Tnhnj5odgx3jnm

Canada Fruityogurt Picnic Nature Aesthetic Summer Aesthetic

National Science Centre In 2020 Vacation Spots

Hutan Pinus Ledok Ombo Rumah Pohon Tempat Rumah Tua

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Berkelah Tempat

Pin By Luna Lachrymose On Eternal Summer With Images Summer

Tempat Menarik Di Selangor Untuk Berkelah Selangor Shah Alam

14 Best Picnic Spots In Kl And Selangor For Weekend Gatherings

Cottage Core Nature Aesthetic Cottage In The Woods Summer

This European Style Park Hidden In Putrajaya Is Your Newest

Cameron Highlands Resort Pahang M Cameron Highlands Outdoor

Picnic Putrajaya Persahabatan What To Do On Weekend Art In

Tsamara Resto Bersantap Layaknya Piknik Asyik Kuliner Asyik

The Humble Joys Of A Picnic My French Country Home In 2020 My

Yuk Ke Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2015

Cik Puan Mimi Picnic Di Taman Botani Putrajaya

Dont Miss Out On Klcc Park When You Travel To Kuala Lumpur

Taman Botani Putrajaya Malaysia Review Tripadvisor


LihatTutupKomentar