Malam Dataran Putrajaya

Hari terbuka karnival putrajaya 2019. Namun pada waktu malam dataran putra ini sangat meriah.

Dateen Sewri Bermain E Scooter Di Dataran Putra Putrajaya

Tapi memang berbaloi sebab gambar gambar yang kitorang ambil semua cantik.

Malam dataran putrajaya. Aqilah azmi 25. Karnival putrajaya 4 6 oktober 2019 8. Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on youtube.

23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati. Bertemakan slogan sayangi malaysiaku sambutan hari kebangsaan ini adalah. Digital putrajaya exhibition conference dipec 2019 3 4 oktober 2019 9 pagi 6 petang.

Dan tempat ini dulunya ada basikal rollerskate kereta mainanan dan lain lain permainan yang boleh anda sewa. Dataran putrajaya persiaran perdana presint 3 putrajaya. Malaysia akan menyambut sambutan yang penuh bersejarah ini sempena ulang tahun yang ke 61 dan meraikan kerajaan baru yang mula mengambil alih negara.

Hasim berkata pada malam ambang tahun baharu 2018 ahad ini pengunjung juga akan dipersembahkan dengan pertunjukan bunga api secara langsung dan pertunjukan api digital. Majlis perasmian festival lampu 2017 di dataran putrajaya presint 3. Tapi sekarang tempat ini ditutup lampunya pada 10 malam.

Putrajaya open day pod 2019 5 oktober 2019 9 pagi 6 petang. Dataran putrajaya ini dulunya hidup bila malam. Datang sekejap untuk bergambar dengan latar belakang masjid.

Bersantai sambil membawa anak2 bermain bermacam macam permainan yang boleh dibeli dan disewa di sini antaranya kasut roda skuter basikal kereta control dan banyak lagi. 4hb 6hb oktober 2019 masa. Jembatan utama panjang 435 meter yang menghubungkan masjid putra dataran putra precinct 1 ke dataran wawasan masjid tuanku mizan za.

Jumaat ini orang ramai di jemput beramai ramai memeriahkan putrajaya bagi menyambut hari kebangsaan 2018 yang akan berlangsung di dataran putarajay presint 3. Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Precinct 2 inspirasi desain arsitekturnya megah eksotis kita bisa berfoto diatas jembatan dengan back ground panorama danau yang elok dan.

8 pagi 10 malam lokasi. Presint 1 62000 putrajaya. Dataran putrajaya persiaran perdana presint 3 putrajaya.

Walaupun begitu tak bermakna anda tidak boleh ke sini. Gigih kitorang datang ke presint 2 putrajaya malam hari semata mata nak photoshoot hari raya dekat sana tau. 50 pameran acara menarik.

In dataran putrajaya gambar menarik putrajaya putrajaya malaysia taman wetland putrajaya tempat menarik putrajaya travel.

Suasana Malam Di Dataran Putra Putrajaya Youtube

Bok Mcdonagh On Instagram View From The Rooftop Bar At Reggae

Selamat Malam Sedulur Semarang Keindahan Kota Semarang Semakin

Kota Yang Bermula Dari Prang Besar Perjalanan Koran Tempo Co

Aktiviti Waktu Malam Di Dataran Putrajaya Youtube

Tarikan Apa Ada Di Dataran Putrajaya Utk 2020 Peta

Perbadanan Putrajaya Dataran Putrajaya Atau Boulevard Putrajaya

Lepak Di Malam Hujung Minggu Destinasi Malam Hujung Minggu

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

Myqaira Blogspot Com Santai Malam Di Dataran Putrajaya

5 Tempat Tahun Baru Di Malaysia Kuala Lumpur Penang Johor Bahru

Malam Di Dataran Merdeka Hidupku Bahagia Travel Stories My

Open Paid Promote Physics Festival 2 0 Assalamualaikum Wr Wb

Putrajaya Night Bridge Bus Tour Traveloka Xperience

Dataran Putrajaya Gambar Lama Lagi Sorry Klu Gmbr Mcm Ko Flickr

Dataran Putra Putrajaya Wp Putrajaya Putrajaya Scenic Views

Dataran Putrajaya In Putrajaya Wp Putrajaya Putrajaya Scenic

Putrajaya Hop On Hop Off Bus Tour

Kemeriahan Waktu Malam Di Dataran Putrajaya Hafiz Hafizol


LihatTutupKomentar