Tempat Menarik Di Putrajaya Untuk Photoshoot

Ramai orang beriadah di sini. Kota yang sinonim dengan pejabat kerajaan ini menawarkan landskap serta senibina yang menarik untuk kunjungan pelancong luar mahupun orang tempatan.

Nice Jogging Track Taman Saujana Hijau European Style Park At

23 tempat menarik di putrajaya paling best seperti tempat untuk kanak kanak shopping mall hotel restoran best tarikan waktu malam taman taman menarik di putrajaya untuk dilawati.

Tempat menarik di putrajaya untuk photoshoot. Tamat sudah bahagian kesenian seterusnya kita pergi ke tarikan menarik untuk kaum wanita. Lagipun ada jambatan untuk shot yang menarik. Mudah untuk kita lawati kerana di buka setiap hari tanpa cuti dari 9 pagi sampai 6 petang.

Gigih kitorang datang ke presint 2 putrajaya malam hari semata mata nak photoshoot hari raya dekat sana tau. Sebenarnya ia adalah lokasi yang sesuai untuk bersantai bersama keluarga sama ada pada cuti hujung minggu. Tepatnya berada 25 kilometer di sebelah selatan kuala lumpur.

Kalau anda bercuti ke putrajaya jadikan artikel ini panduan persedian anda ke sini. Peminat teater seni tanah air mesti suka melawat tempat ini. Kini photographer perlu update dengan lokasi lokasi yang menarik ikut trend dan sesuai untuk mengadakan sesi penggambaran atau photoshoot.

Setia city mall shah alam. Tak kisahlah untuk pre wed ke outdoor wedding portrait ke photoshoot untuk produk tudung ke rata rata semua memilih lokasi outdoor yang menarik untuk mengadakan photoshoot. Hari ini jom kita tinjau pulau tempat menarik di putrajaya yang sangat awesome.

Gambar nie tahun 2012 kalau tak salah. Walaupun dah lama duduk area kl selangor mungkin masih ramai yang tak pernah berkunjung ke putrajaya selain untuk urusan rasmi. Breakfast was also satisfying with various choices to choose from.

Ya seperti yang kita tahu putrajaya adalah wilayah ketiga dan terkini persekutuan malaysia. Anda boleh menikmati makanan di 3 pilihan tempat makan di penginapan ini. Waktu yang sesuai untuk shoot adalah pukul 4pm 6pm atas faktor lighting privacy.

Jangan lupa singgah di tempat tempat menarik putrajaya yang aku senaraikan di atas tau. Tempat shopping best di shah alam. Putrajaya yang merupakan pusat administrasi negara malaysia dan menggantikan kuala lumpur.

Ada pokok pokok di tepi sungai sesuai untuk dramatic shot tak tahu lah kalau pekerja dah angkat ke belum untuk pembersihan. Ia mempunyai kolam renang luaran. The club lounge and the room itself.

Tempat menarik di putrajaya dapat menjadi alternative tujan destinasi wisata yang tepat bagi anda. Kota ini memiliki lokasi yang strategis yaitu dekat dengan bandara internasional kuala lumpur atau klia. Dibina di atas tanah paya luas dan bekas ladang kelapa sawit di selangor bandar meliputi kawasan seluas hampir 5 000 hektar dan terletak 25 km dari kuala lumpur.

Le meridien putrajaya menawarkan penginapan di putrajaya kuala lumpur. Pengantin baru sering menjadikan lokasi ini untuk sesi outdoor photoshoot.

Discover Taman Saujana Hijau Putrajaya

Canopy Bridge Putrajaya Botanical Garden Botanical Gardens

23 Tempat Menarik Di Putrajaya 2020 Popular Panduan Bercuti

Nice Place For Photoshoot Review Of Moroccan Pavilion Putrajaya

Pin On Photoshoot Locations

Taman Morocco Ulasan Taman Botani Putrajaya Putrajaya

Perdana Botanical Gardens Lake Gardens Kuala Lumpur Tourist

Taman Saujana Hijau Putrajaya This European Style Park Will Make

Matsu Photoshoot Taman Saujana Hijau Presint 11 Putrajaya

10 Objek Wisata Terbaik Dekat Jembatan Putrajaya

15 Amazing Places In Malaysia For Stunning Pre Wedding Photos

Perdana Botanic Gardens In Kuala Lumpur Malaysia Www

The Putrajaya Botanical Garden Located At The North Section Of

Tempat Menarik Di Putrajaya Yang Terkini 2020 Paling Cantik

27 Tempat Menarik Di Putrajaya Terbaru 2020 Senarai Destinasi

Our Timelapse Dating At Taman Saujana Hijau Putrajaya Capture

Sultan Abdul Samad Building Kuala Lumpur Thereshegoesagn

25 Best Putrajaya Photoshoot Location Dennis G Zill

Wisata Kuala Lumpur Taman Botani Perdana Botani Kuala Lumpur


LihatTutupKomentar